Vad ska tidningen heta?

Jag och Carolina håller på att bygger lite på tidningen, jag har precis skrivit en ledare, som blev skitbra. Den är lite humoristisk, samtidigt som den är seriös. Och Carro har fixat ett uppslag och håller för tillfället på med ett annat uppslag. Jag ska skriva klart guiden för välbefinnande, träning m.m. Det som är så svårt där är att det står så många olika saker överallt, och jag vet inte riktigt vad jag ska förlita mig till. Men det funkar. Men tidningen kommer nog fan kunna bli klar till nästa vecka, om vi jobbar hårt nu!

Imorgon ska vi fotografera för allt som tidningen behöver, plus lite till som t.ex. fotoprojektet där vi gör affisher. Måste bara få Carro eller någon annan tjej att ställa upp på en bild med läppstift i hela ansiktet. Men det hittar jag nog. :) Vi ska fota oss själva också och lite till, kommer nog bilder på bloggen, wooho. Så mer får ni se snart.

Tidningen ska vi se till att kunna slänga upp här också, så att fler kan läsa den. Den blir riktigt kul faktiskt. Men nu måste jag fortsätta jobba, skriva skriva skriva. Snart dags för seminarium. Och efter att vi pluggat och varit duktiga ska jag till Kohiro, beställa för senare ikväll och sedan drar jag iväg och simmar. skönt skönt. Grey's ikväll också, underbart! Finns nästan inget bättre program.

Vi har ett litet problem, och det är att vi inte riktigt har något namn för vår tidning... HJÄLP!?
Vi är verkligen i behov av ett namn. Namnförslag kanske? Det är en tidning som riktar sig till sistaårselever på gymnasiet som ska träda in i "det vuxna livet".

Så skriv skriv om du har ideér.
kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback