Vad händer under nyår?

Sitter här och pratar ihop mig med Carrooow, angående nyår. Samtidigt som jag letar recept på lite olika sidor. Har hittat tre-fyra stycken recept som verkar riktigt goda. En förrätt och två huvudrätter, haha. Får välja ut något sedan då.

Skulle helst vilja ha en stor fest eller en större tjejmiddag, skulle vara skitmysigt. Men får nog  vänta till nästa år eller något, då man förmodligen har egen lägenhet och sådär. Men det skulle i alla fall vara kul, äta trerätters, dricka vin kanske och sedan göra fina drinkar innan vi drar ut till hamnen.

Vet i alla fall vad jag ska ha på mig till nyår och det känns bra. Måste bara hitta snygga underkläder/ leggins.

Vad ska du göra under nyår då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback