Trött och hungrig

Imorgon är det onsdag.. redan känner jag. Och nästa vecka har jag omprov i Matte B, hoppas verkligen att jag klarar kursen nu! Känns lite jobbigt. Men om jag inte gör så har jag en chans till i vår, och då ska jag verkligen se till att klara det!

Imorgon händer inte mycket alls egentligen. Har en timmes lektion kl. 12-13, men jag och Carolina är duktiga och drar till skolan redan kl. 8.55. För att jobba med projektarbetet och lite annat. Sedan stciker vi runt kl. 16. Då ska jag iväg och simma. Skööönt, för jag är så jävla pepp på att träna nu! Vill köra basket också . <3

Efter träningen blir det sushi,åååh JAG ÄLSKAR SUSHI! Men inte lika mycket som jag älskar Robin.

Men nu är jag trött, som faan, så det känns mest som att jag babblar här.
Men hoppas ni haft en bra dag. :)
Jag börjar bli pepp på det mesta.:)

Puss puss o god natt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback