Tomt i bloggen!?

Vill börja med att önska God jul och god fortsättning på er alla.

Sedan kanske jag ska ursäkta min lilla bloggtorka, men under lov och jul och sådär så har jag faktiskt mycket bättre saker för mig att göra, än att sitta och blogga hela tiden. Jag har bl.a. varit i Tallin på en tredagarskryssning. Riktigt mysigt, även fast det var sjukt mycket vågor och skit. Berättar mer detaljerat i senare inlägg med bilder och sådär.

Hm, jaa sedan har jag firat jul, haft filmkvällar och myst med min älskade pojkvän. Och nu är jag tillbaka i Nyköping igen. Så som sagt, jag har haft mycket bättre saker för mig att göra. Men nu är jag tillbaka i alla fall, en aning då. För imorgon blir det arbete och feeesta, fira Sofia som fyller 18! ;) <3 Och så ska jag se till att börja träna. Sedan är det nyår FFS!

Och ett nytt år innebär ju en hel del nya grejer och nya förväntningar och äventyr. Vilket jag tycker om.

Nu ska jag kika lite på nätet, hittat en rolig sak som jag inom snart framtid ska införskaffa.
Hur har eran jul varit?
Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback