The Sims 3 kanske?

här sitter jag och nördar mig, för nörd det kan jag verkligen vara sometimes. Har suttit och kollat runt massa på nätet, videos, bloggar, priser och förhandsbokningar. Det handlar alltså om The Sims 3, och jag bara älskar de tidigare versionerna av The Sims! De är ju underbara och beroendeframkallande.

Fast något som är lite pinsamt är att jag inte spelat det på datorn sedan första versionen. Har lirat version två på PS2, men det känns ju också lite gammalmodigt. Och nu har de ju utvecklats massor och i The sims 3 kommer man kunna göra mycket annat som inte tidigare gått att göra. T.ex. så är det en större virtuell miljö, där man kan besöka grannar hur mycket man vill, bara vandra runt.

Man kan dessutom ändra utseende hur mycket som helst och nu är de mer personliga då man kan få dem att se ut mer som en själv och så får man ändra personlighet hursomhelst. De blir liksom unika allesammans.

Ska jag förhandsboka eller inte? Är sjukt sugen. Tyvärr så kommer inte spelet förrän 19/2-09, så det är ju två månader kvar. Och så finns det ett Limited edition-paket också, men känns lite onödigt dyrt.

Vad tycker ni, kommer ni införskaffa spelet? Jag kommer nog det i alla fall.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback