Oops, time for bed

Oj oj, här sitter jag i sängen, fortfarande vaken men inte direkt pigg. Men det är dags för mig att sova nu också, för imorgon ska jag jobba mellan 10.30 - 18.15. Det känns bra, lite extrapengar och så räknas det som en söndag, ännu bättre.

På kvällen sedan blir det feest och krogen till sent på natten. Eftersom vi går ut efter tolvslaget så lär det bli rätt sent också. Kanske lirar lite vid deras black jack bord? haha. Men allt detta sker ju för att Sofia A fyller 18 år, underbart! Och äntligen får hon hänga med ut på krogen, fan så vi har längtat alltså. Grattis till dig sötnos! <3

Blir nog att jag sover över hos mormor o morfar också, och på lördag ska jag försöka komma ut till stan med mami och shoppa. Kanske hittar något fint till nyår?

Fast nu måste jag sova, upp tidigt imorgon ju!
Hoppas ni haft en fin jul och ha en god fortsättning.
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback