Nobelmiddag, nästa?

Sitter med maaami och kollar på Nobelmiddagen.. Hm, ser inte ut att vara speciellt roligt. Vad pratar de om undrar jag också?! Det beror väl på med vem man sitter med, men jag hörde en kvinna som vunnit något om att få sitta med under Nobelmiddagen och festerna och sådär, där hon fått klänning och håruppsättning också! Grymt egentligen. Men de pratade tydligen om DNA och något annat jag inte har en aning om vad det är.

Njae, nobelmiddag är nog ingenting för mig, de flesta av pristagarna har ingen familj eller något, just för att de är så inne i sina forskningar och arbeten. Sjukt tråkigt ju! Jag vill ha familj. Hur fan umgås de? Haha, jag har nog massor med frågor gällande nobelmiddagen och pristagarna.

Försökte få mamma att fixa en nobelklänning till det att jag tar studenten, en dyr sådan! Och så fixade jag lite snobbröst och sa att jag inte tar studenten annars. Haha, men konstigt nog så ville hon inte! Konstigt va?

Det enda som verkar intressant är maten, värsta lyxmaten, kostar sjukt mycket också ju, gaalet!! :O

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Robin

Haha, skoj? ;)

2008-12-10 @ 23:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback