lunch,lunch,lunch

Har lunch nu, fast bara i ca fem minuter till. Sedan är det svenska till 13.40 eller något sådant och jag slutar hela dagen kvart i tre. Käänns sköönt, för det är inte en allt för lång dag. Hittills har vi inte gjort så mycket idag. Men på GK så ska vi göra antingen ett CD-omslag eller en affish. Jag väljer nog att göra ett CD-omslag, och jag ska höra med Dave om inte jag kan använda dem, hihi.

Men njae, nu ska jag väl ta och mejla dem, sedan blir det lektion igen.

Tjingeling

Kommentarer
Postat av: Carolina

Ja det får nog bli Rammstein :D var faktiskt inne på dom, det kan bli häftigt!



och du kan säkert fota DAVE själv ju ;)

värsta najs!

2008-12-01 @ 12:08:37
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback