Kryssning 3 dagar!

Ursäkta mig för min lilla bloggtorka, har helt enkelt inte tid för att blogga. Har gjort lite annat här i tälje. Igår bl.a. gjorde vi massa god chokladkola. Gick verkligen hem! Och supergott var det också. Blev dock ingen långpromenad utan det blev mest en filmdag och på kvällen lirade vi kort.

Jag ska egentligen packa lite nu, eller jag håller på. Men fick ett mess från Aliiice och hon ville ha receptet på kolan jag gjorde. mums mums. Så jag som inte har några pengar på min mobil fick logga in på Gratissms.se för att skicka till henne. väldigt smart sida tycker jag och bra i nödfall.

Men idag ska vi på kryssning också, helt jävla sjukt underbart! Vi åker till Riga och blir borta i tre dagar typ, eller jaa två nätter om man skulle säga så då. Blir festa festa och dansa! Och äta goood buffé. Me like. Kommer hem den 23e och det blir ju lagom till jul. Ååh, jag har världens jävla julfeelings verkligen. Så jag ska nog sätta igång lite jullåtar nu och fortsätta att packa .

Hoppas ni får en bra jul!
Puss o kraaam

Kommentarer
Postat av: Alisa

Nominera gärna min blogg till bästa modeblogg hos Diana.blogg.se

2008-12-24 @ 02:39:51
URL: http://missalisa.blogg.se/
Postat av: Kotteby

Very Merry Xmas!!!

Från Mr Kotteby



=)

2008-12-24 @ 12:26:03
URL: http://www.kotteby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback