Kikar ut från Södertälje

Nu är jag i Södertälje. Kom hit igår efter att jag och Alice fått äta våra feta burgare, mums mums! Så nu är jag här och igår fick jag sova hela eftermiddagen, hur jävla skönt som helst. Har inte gjort så mycket hittils faktiskt , men jag ska nog ta och göra lite julgodis här, myspys!

Ikväll har jag ingen aning om vad som händer, men ska se till att komma ut och gå en långpromenad, så jävla sköönt. Och så blir det förmodligen filmkväll eller kortspel. Är grymt sugen på sushi också, men har inte ätit frukost eller något än, så nu är det dags tycker jag.

Imorgon åker vi till Riga.
Vad händer i helgen då?
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Carolina

Låter mysigt med en långpromenad. Ønskar att jag kunde gøra det också men jag ær inlåst hemma hos brorsan før det ær full storm ute :p



Hoppas du får det trevligt i Riga imorgon!

kram kram

2008-12-20 @ 14:00:45
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback