Job starts at...

Börjar om ca en halvtimme, eller jaa fyrtio minuter. Idag blir det en längre dag, jobbar ca 7 timmar, men det är inte så mycket ändå. Så jag klarar mig. Slutar kl. 18.15, inte allt för sent. Vilket känns gryymt skönt!

Sov rätt ok inatt, fast somnade för sent så jag hade gärna velat sova meer än vad jag fick göra nu. Men jag vaknade vid nio och det är bra gjort för mig, för jag somnade runt två inatt. Men som sagt, hade gärna sovit någon timme till. Kommer förmodligen bli stressigt idag också, det är söndag, människor vill ha frukost och middag och bla bla bla... Så jag lär väl knappast få lunch heller, för igår när jag skulle ha rast var det ingen idé att ta. För jag inte hade tid.

Men nu ska jag dricka upp mitt te och göra mig iordning.

Hoppas ni får en bra dag! Och vad ska ni hitta på?
kram kram

Kommentarer
Postat av: Alisa

hoppas du får en trevlig dag och en tredje advent

2008-12-14 @ 12:52:20
URL: http://missalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback