Jag kanske har fattat det fel?

Sitter kvar i skolan, men ska kila alldeles strax. Ta en uppvärmande promenad till Hjortens och sedan simma där. Men jag har sjukt ont i mina axlar, så jag får se hur det blir. Känner av en liten jobbig förkylning också, men vafan!

Jag vet inte om jag har fattat fel heller, men det visar sig väl. För jag läste igenom om deadlines för vårat projektarbete. Och det stod att material, så som text, foton osv. skulle vara klart. Och det kanske betyder att själva produkten inte behöver vara klar precis just nu? Och då tycker jag bara att det är en jävla skön tur.

Men ska ta och ladda ned InDesign tryout hemma, så jag kan arbeta med det hemma och få klart mina delar av tidningen, sedan skickar jag vidare till Carro och så får hon fixa sitt. Smart som fan.

Fast nu måste jag kila iväg till Hjortens, familjen är där om ca 20 minuter.

Kram kram och ha en fortsatt bra dag.
Stackars Carro som inte fick sin film idag. :/

Kommentarer
Postat av: Carolina

Sv: Jo, och på seminatiet förra veckan så lät det ju inte som världens undergång om man inte hade hunnit vara helt färdig utan att det är rapporten man helst ska tänka på nästa termin. Men jag tror nog inte att vi får IG om vi blir liiite sena med tidningen. vi har ju inte fått svar från Charlotte än heller.



Hoppas träningen går bra, tråkigt att du har ont i axlarna och den där jäkla förkylningen! du har inge tur med det. Hoppas det blir bättre!

kram kram

2008-12-10 @ 16:02:52
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/
Postat av: cillthegrill

heej! kul att du gillar den, har tyvärr inte hunnit läsa din men lovar att ta mig tid i helgen.. är lite mycket just nu bara! kram

2008-12-10 @ 18:49:42
URL: http://cillthegrill.webblogg.se/
Postat av: malinm

tack så jättemycket =)

2008-12-10 @ 19:57:51
URL: http://malinm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback