Jag är så pysslig, nu finns julgodis hemma!

Sitter i rummet och ska alldeles strax börja städa. Blir nog inget datorsittande idag, bara just nu då jag ska kolla mejl och skriva här. Har hålligt på sedan 13.00 med att göra julgodis. Och har hunnit med att göra smörkola med limesmak och så är jag halvt klar med min franska kola doppad i choklad. Det är alltså chokladen som är kvar. Det är suupergott, då jag redan tjuvsmakat, men det måste man ju som kock! ;)

Det bästa är att jag använder mig av produkter utan massa skit och extraämnen och sådant, så mitt godis blir ju bra. Kanske inte så nyttigt, med tanke på sockret, men jag vet vad osm är i i alla fall.

Senare ikväll blir det gymnasiefest, är inte speciellt jättepepp faktiskt, men jag hoppas det blir bättre i alla fall. Och så köpte jag de sista julklapparna idag också, känns bra. Men nu ska jag börja städa rummet och packa. Så jag har det klart innan jag drar iväg på tur och innan juul.

Puss o kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback