I'm white and nerdy

rubriken kommer från Al Yakolvich eller hur fan han nu stavas, iaf en låt från honom.

Men det roliga är att det stämmer in på mig. Jag är nerdy, very very nerdy. Sitter hemma nu och ska alldeles strax iväg och träna. Blev inge julgodisgörande idag, för jag skulle inte hinna innan simningen, tyvärr.. Men jag kanske hinner ikväll, jag hoppas det i alla fall. : )
Sitter som sagt hemma, och spelar ett spel som Lukas visade mig. Mirror's Edge 2D Beta. Som man kan hitta hääär i denna blogg . Ett riktigt roligt spel faktiskt, men vi kör bara på tid att springa igenom, vi skiter i allt annat. Och jag ska försöka slå Lukas rekord som är runt 50 sekunder. Mitt för närvarande är runt 57 sekunder tror jag.


Fast nu ska jag fortsätta spela. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback