Idéer = noll

Sitter och försöker arbeta med projektarbetet. Carro är som sagt hemma. Och nasen funkar inte heller, så jag kommer inte in på grejerna jag behöver för projektarbetet. Suger så jävla hårt och jag blir bara mer och mer omotiverad. Men ska fastställa några artiklar, skriva lite annat också, och lägga in så gott det går. Men det ska nog bra.

Längtar till träning och dusch. Ska nog fan ta och köpa hopprep snart också, börja träna lite med det, härligt härligt och bra träning.

Men nu måste jag fortsätta arbeta!! Kram kram

Kommentarer
Postat av: Carolina

MIN FILM KOM INTE IDAG!!

Du anar inte hur besviken jag är!!



GOsh, det hade ju kunnat göra min sjuk-dag underbar. Men icke sån icke :p



Typiskt att nasen inte funkar för dig heller :/ Just our luck!

2008-12-10 @ 15:48:52
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback