Hemma, öm om fötterna och megatrött

Ligger i sängen nu, och kom hem för ca tjugo minuter sedan. Var inte alls mycket folk ute idag, men det gör absolut ingenting! För jag hade det så jävla underbart roligt ändå. Blev uppraggad också, haha det var länge sedan. Och så träffade jag en vän jag inte sett på fyra år, samt hans bror som jag var småtänd på förut. Och mitt EX! Dansade som en jävla tok, men drack inte speciellt mycket. Men det beror nog mest på att jag blev så jääävla packad när vi förfestade. Mådde fett dåligt då, haha. Fast nästa gång, kan jag lova er, ska det bli ännu mer röj!

Tack för en underbar kväll Carrooo. :) Måste göras om.

pusspuss, nu måste jag sova. ska upp om ca 4-5 timmar. Norrköping imorgon och jag kommer inte vara bakis.

Kommentarer
Postat av: Carolina

Tack själv du ;)

Det måste göras om lätt!

2008-12-06 @ 09:49:25
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback