Godmorgon?

Vaknade för en halvtimme sedan, tror jag.. Eller nej fan, det var snarare en och en halv timme sedan. Snacka om att jag har noll koll idag. Satt i soffan med datorn, och kände att jag somnade till hela tiden, så jag lade mig ner, blev pigg men somnade tillslut. Tror ni inte att telen ringer då? Jag fick springa upp o blev pigg igen, men lyckades somna tillsist.

Fast sov inte så länge, vaknade runt åtta någon gång, men skönt var det. Sov i ca en timme tror jag. Carro vet, då jag slutade svara på msn, haha.

Såg för en liten stund sedan ett program på Kanal 5. Riktigt intressant, Världens minsta barn. Handlade om primordiala dvärgsväxter (om jag minns rätt). Och nu sitter jag och kollar på CSI. Också det vääldigt intressant. Handlade om något S&M-par. Om ni vet vad det är?

Fast nu ska jag väl kika vidare, sedan är det Boston Tea Party, woooh. Sista avsnittet denna säsong.
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback