God morgon, sovmorgon

Sitter i sängen just nu, ska alldeles strax klä på mig och äta frukost. Idag händer inte mycket, blir skola, har en timmes lektion sedan ska jag jobba så mycket som det går med projektarbetet. Hm, efter det ska jag iväg och simma, känns skönt. Och imorgon är förmodligen duschen klar, så då kommer jag äntligen kunna duscha hemma, känns mycket skönare!

Ska försöka se till att städa rummet också, eller pyssla lite, eller så tar jag allt i helgen. Men nu kurrar magen och jag vill ha något att äta. Ska försöka hinna med någon form av lunch också.

Men ha det bra allesammans, och Carro, krya på dig! :)

Kommentarer
Postat av: Carolina

Tack så mycket <3

Hoppas att det går bra att jobba med PA:t idag även om jag inte är med, har fortfarande dåligt samvete för att jag inte är där. Men vi får se till att fixa det ändå ;)



Ha en toppen dag!

kram

2008-12-10 @ 11:48:16
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback