Funderingar om framtiden?

Jag har så mycket jag vill göra, ibland känns det som att jag har alldeles för mycket grejer jag verkligen vill göra. Vill hinna uppleva saker, träffa människor, jobba och samtidigt plugga.. Fast plugga, njae det känns inte som något som är så jätteintressant för tillfället. Men de andra sakerna, det är så mycket ideér i mitt lilla huvud. Hur fan får de plats? Jag förstår inte riktigt, men plats får de och färre blir de inte.

Just nu har jag ideér på framtida arbeten som jag skulle kunna tänka mig att göra, Samt drömmar om resor och sådant också. Skulle kunna tänka mig att åka till så många olika kulturer som möjligt. Leva i varje by någon eller några månader och verkligen leva som de.

Jag har så sjukt mycket ideér. Kan man få för mycket? Jag kan inte svara på frågan när folk undrar vad jag ska göra när jag blir stor, eller vad jag gör om tio år.
Kan ni det? Vad ska du bli när du blir stor?


Kommentarer
Postat av: Carolina

Vad jag vill göra och bli ändras sig varje dag. Det är sjukt jobbigt!



Har ingen aning om vad jag håller på med om ett år :p

2008-12-03 @ 07:47:20
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/
Postat av: Cissi

Jag funderar på psykolog eller massage terapeut :)

2008-12-03 @ 11:06:26
URL: http://juhliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback