En kopp med varm choklad

Det finns nästan ingenting som är bättre än en stor kopp med varm choklad, när man är kall och stel. Fast en sak som skulle sitta ännu bättre är Misosoppa, den som man brukar få med när man köper sushi. Underbar soppa! Och jag är så sjukt sugen på sushi, så jag får väl köpa det på onsdag. Och då ska jag få träna också.

Igår när jag kom hem från Södertälje, eller hem och hem, jag fick gå till Gripenskolan där mamma hade bandymatch. Så kollade jag på den matchen då. Och helt plötsligt blev jag sjukt sugen på att träna, vad som helst! Så nu har jag blivit grymt pepp på att börja träna. Fick också höra idag att skolan ska ha någon slags skolbasket, och ajg ska höra med någon annan om de ska ställa upp, då tänker jag fan lätt vara med jag också! Lite tråkigt om man drar dit själv.

Vad gör ni för att bli varma?

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback