eeuw, naasty!

Hallå hallå där. Här sitter jag hemma och spelar, försöker slå Lukas rekord och jag har kommit en bit. För jag ligger på 53,47 sekunder och hans rekord var runt 50 sekunder. Men men, who cares?

Var ju och skulle träna idag, men tyvärr så blev det inget för mig. Kollade på när Gustav hade simavslutning och så frös jag som jag vet inte vad. Så då var det roligare att kolla på Gustavs avslutning, för han är så jävla braa! De hade vikarier då deras ordinarie tränare var sjuk. Men dessa två killar var så jäävla tråkiga.. Fanns ingen entusiasm eller engation överhuvudtaget. Han som höll i det hela var riktigt jävla tråkig och det lät som att han försökte få till en basröst och spänna sig hela tiden. Trååk tråk ju. Men jag och mami hade faktiskt riktigt kul åt dem.

Och så är Gustav så jävla klockren. De säger att de skulle simma och sparka med benen, men då kommer den lilla killen med en så jävla bra kommentar "men jag gör som jag vill" , ungefär så sa han och så hoppade han istället för att sparka med benen.

Hm, efter badet och lite bubblande så åkte vi till donken. För att ha som "avslutningsmat" för Gustav. och jag tänkte att vi skulle testa sådana där osthjärtan som ser rätt goda ut på bilderna. De kostar tyvärr lika mycket som en cheeseburgare , och man får bara tre sketna jävla hjärtan.. Inte var de goda heller, fyfan alltså! De var typ gul-konstiga innuti och smakade UUSCH! Så jag var tvungen att spotta ut min.. trodde verkligen att de skulle smaka lite som ostpiroger, men icke!

Så jag dissar de där osthjärtanen och inget jag rekommenderar för andra heller.

Puss

Kommentarer
Postat av: Amanda

Tack för åsikten! Det blir ett par gröna ;) De kändes ovanligare och roligare :)

2008-12-17 @ 22:41:23
URL: http://dirtyprettythings.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback