Det blev en seg lördag

Lördagen bestod endast av att sitta framför datorn och tråka, vi hade middagsgäster också, och sedan kollade familjen lite på film. Men vi tröttnade ganska fort och de andra har lagt sig för ett tag sedan.

Är inte på världens bästa humör just nu heller, men vafan.. Inte så konstigt, och det blir lätt så, I guess. Inte glad, inte glad. Och det är fan inte kul heller.

Imorgon ska jag besöka staden med mami, som vi planerat ett tag. Vi ska gå på mellandagsrean, hoppas på en fika också. Kanske ska fixa en klänning till nyår, vi får see vad som händer helt enkelt. Sedan ska jag bara ta det lugnt, en massa lugnt och bara chilla. Läsa en bok på spanska måste jag göra också, har ju en här hemma så jag kan ju börja med den.

Är så sjukt jävla sugen på att illustrera också, abstinens vad fan! Så jag har suttit och kollat runt lite för illustrator och sådäär, vill ju ha äkta vara. Inte något virussmittat-nedladdningsskit.. Jag är sådan, jag vill inte ladda ned. Samma sak med de andra programmen, som jag vill ha.

Väntar otåligt på The Sims 3 också, hahaha. jag har blivit en sådan nöörd. Men jag vill och jag får. Jag må vara udda (som jag vet att somliga tycker) men jag säger det mer som att jag är unik. ;-) För det är vi ju alla.

Men nu ska jag nog sova tror jag, så jag orkar upp imorgon, tidigt.
puss o kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback