Chai-latte, smaskens!

Idag har jag inte gjort så mycket egentligen.. Eller jo det har jag fan visst. Men jag är så sjukt trött att jag bara känner mig snurrig och alldeles borta. Så det finns säkert massor jag kommer glömma. Vi började i alla fall skoldagen med att ha ett litet läxförhör (något som jag helt glömt bort), gick väl sådär, men men... Hm, sedan skulle vi ha debatt på retoriken, något som var jättejobbigt, för mitt chilenska temperament kommer gärna fram. Och så blev jag tilldelad ett ämne som jag inte ens står för, då blir det jobbigare.

Till lunch blev det orientalisk soppa, men eftersom jag inte blir mätt på det så sprang jag över till Kohiro och köpte Temaki. (handrullad sjögrässtrut, ris, lax, rom, m.m.) Var sjukt gott och så fick jag min älskade Miso-soppa också. Godare än te! Så det smaskade jag i mig till lunch, grymt gott var det och jag kommer garanterat köpa Temaki fler gånger.


Blev massa foton i studion med Carro också, inför projektarbetet och sådär. Det gick väl bra, mycket tid blev det. Vi var väl där mellan 13-16, iaf Carro, för jag var kvar till lite över 17. Gick på stan en sväng, köpte första julklappen, haha. Det är väl bra. Hm, sedan handlade jag lite saker till mig själv. En ögonskugga, te och highball-glas. Vuxenpoäng för glasen tycker jag! Eftersom jag handlade de för att ha när jag flyttar hemifrån.

Kom hem sent också, cyklade till ica och handlade mjölk. Sedan blev det Chai-latte och nybakta bullar. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback