Basshunter-kn*llet

Sitter och kollar på Boston Tea Party, och jag skrattar som faan! Idag handlar det om sex, och det enda de säger är typ "Knulla". Vi har nyligen fått se ett par ha sex i tv, medans de mätte hur mycket de gjorde av med under jsälva sexet och under olika ställningar. Så typ Basshunter-knullet gav mest, och för mannen var det som att dra ut på en tuff cykeltur, medans för kvinnan var det som att städa hemmet.

Så nu har de bevisat att man faktiskt gör av med någon när man har sex. Intressant, tycker jag. Dock är det killen som gör av med mest kalorier och sådant där. Medans kvinnors sex mest är som att diska och städa i slöseri av energi. Känner att jag måste kolla klart på detta sjuka program, för Filip och Fredrik är så jäävla roliga.

Men nu är det reklam, så jag ska passa på att fortsätta plugga lite till, haha.

Brukar ni titta på Filip och Fredrik?
puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback