Är det normalt att vara så trött?

Sitter i skolan, fortfarande även fast jag slutade för tio minuter sedan ungefär. Men det är för att vi väntar på bussen, jag och Carro. Och den går ju inte hem förrän kl. 15.30, tyvärr. Så är det när man bor halv ute på landet. Fast det gör ingenting, skönt att åka buss, visserligen kommer jag att somna stenhårt på bussen. Och väl hemma ska jag försöka plugga matte inför morgondagen, då jag har omtenta för matte B. DET SKA GÅ BRA! JAG KOMMER ATT KLARA DET! Det är vad jag intalar mig. Har inte pluggat så mycket tyvärr, men ska se till att läsa igenom allt och skriva upp lite saker inför morgondagen. Känns jobbigt, för jag känner att jag kommer att somna var jag än sitter med matteboken. Men ska ge fan i det, måste plugga lite i alla fall!

Fast nu är det väl dags att gå iväg, tror jag? Höra med Carro. Undrar hur det gick för älsklingen med talet idag också, det gick säkert bra.

Pusspuss och ha det bra allesammans! :)
Marcela.

Kommentarer
Postat av: Melinda

sv: fick den av en vän så vene, men oroa dig nt du hittar det nog om du är intresserad av att veta det.

2008-12-08 @ 17:32:57
URL: http://mminuter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback