Usch, idag är jag trött...

Vaknade för va en timme  sedan, eller jag började vakna då. Men snoozade till tjugo över sex. Så nu har jag hunnit med att duscha och måste göra mig iordning och äta frukost. Men jag tar frukosten först, för den är viktigare. Klädångest idag också, men tillsist hittade jag något att ha på mig. Kände för kjol eller liknande, men det verkade vara så kallt ute, så jag ångrade mig. Fick bli de nya jeansen. (Kommer bilder från gårdagens shoppins ikväll)

Men nu måste jag ta och käka, bussen går om ca 50 minuter, och jaa, jag vill i alla fall få en plats. Sova lite på bussen också. Är så himla trött idag, även fast jag la mig tidigt igår, runt kl. 23-23.30. Men somnade inte förrän kl. 01 ungefär.
Aja, hoppas ni sov gott i alla fall. :)

xoxo <3

Kommentarer
Postat av: stephiesmode

vilket fint namn du har!:)

2008-08-26 @ 17:32:14
URL: http://stephiesmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback