Tog tag i det och gjorde en impulsklippning

Jag har behövt en riktigt hårklippning länge nu! Var länge sedan jag klippte mig, men har varken haft tid och ork, så då blir det så. Plus att jag sparar till långt hår, men måste ju klippa mig också, så jag inte är tvungen att klippa av mig allt sedan då det blivit så slitet. Men jag är jävligt nöjd i alla fall. Uppklippt i massor, nu är det lite jämnare (hade kort på ena sidan och långt på den andra, förut) också. Luggen är fixad, inte så mycket, för hon tyckte att den var bra som den var, och sedan är ansiktet inramat. Kan äntligen styla till det, men måste köpa ett hårt vax imorgon, så det får stå på inköpslistan. Och sedan ska jag färga håret också, solblektes ju under sommaren, så jag har fått tillbaka min irriterande slinga.
 

xoxo <3
 

Kommentarer
Postat av: Ca

Det vart GRYMT snyggt! :D me like!

2008-08-29 @ 06:39:18
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback