Tid till att andas ut och drömma sig iväg

Sitter ju här fortfarande, lyssnar på Madcon ikväll igen, men känner att nu är det dags att sova lite. Ska smyga runt lite i huset först och göra mig iordning och sådant där. Men först och främst ska jag ju självklart skriva klart lite här. Dona och trixa.

Imorgon är jag ledig igen, känns grymt skönt, men sedan väntar en lååång helg då jag ska jobba. Ska stänga hela helgen så jag förtjänar lite ledighet tycker jag. Men imorgon då, då jag ska träffa Lottis, grymt kul. Så det blir nog en fika på stan och sådär, bara träffas och umgås. Och jag ska se till att inte göra bort mig igen, som jag gjorde i tisdags. Kanske blir att jag har på mig nya kläderna också.

Carro åker bort imrogon också, till Göteborg! Snacka om att jag är avis och att jag kommer sakna henne. Men vi får ringa och messa massa, thihi. Längtar till den 16e aug och den 15e oktober, wooho då händer det grejer.

Hände inte mycket på jobbet idag heller. Massa halvdöva pensionärer som gjorde att jag varit tvungen att skrika halva dagen. Oj oj, jag säger då det, det finns människor till allt.

Men nu är det dags för mig att sova, vi höres imorgon. Hoppas ni haft en bra dag och att ni får sova gott inatt. Jag ska försöka så gott det går.
xoxo <3

Kommentarer
Postat av: Carolina

Ahw :) Kommer sakna sig också! Men du kan lita på att få ett par sms från en uttråkad Carro på bussen XD



Och dom där datumen, OJ OJ säger jag bara ;)

2008-08-07 @ 06:24:36
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback