Semester om 10 timmar, Lina 18 år och Krogen ikväll

Idag händer det en hel del, eller rättare sagt i helgen. Vaknade för lite drygt en timme sedan, duschat och borde äta frukost nu. Men ska bara skriva detta först, haha.

Först och främst vill jag bringa ett stort GRATTIS till LINA(!) som fyller 18 år idag!! En klasskompis som blev min första vän när vi började klassen för två år sedan. Wow, det är länge sedan egentligen? Men ett Grattis till henne! Ni kan smyga in ett grattis på hennes bilddagbok om ni vill, klicka här så kommer ni dit direkt. -- > Smygnudist

Och sedan vill jag skrika ett litet woooho för att om tio timmar får jag min efterlängtade semester. Då har jag jobbat som en tok hela sommaren, började i juni och får nu mitt avslut i augusti. Fast än är det inte slut, kommer fortsätta jobba helgerna, och det tackar jag för! En ganska lång arbetsdag idag dock. Men efter den drar det iväg hem, göra sig iordning och sedan är det dags för...

Krogen! Fira Lina där, fira att jag får semester och bara ha det allmänt trevligt och skojsigt. Ska dock inte dricka så mycket, måste spara mig till morgondagen då det är badtunnefest.

Men nu måste jag äta innan jag far iväg till jobbet. Hoppas ni får en underbar dag och en underbar helg.
xoxo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback