Rastlös dagen innan skolan

Sitter här och tänker på Robin. Han åkte hem idag, och det är ju för att skolan börjar för oss båda, imorgon. Och nu har jag varit rastlös resten av dagen. Inte gjort något speciellt, lagat lite att äta, läst en bok som jag för övrigt snart läst ut, sedan åkte jag med mamma och Gustav in till stan en snabbis. Tog en glass och Gustav köpte en leksak. Jag kollade däremot ingenting, sparar mig till imorgon, då jag får lönen. Känns bra med lite pengar, extra glad är jag för att det är jag som fixat allt själv, jobbet och allt! Det känns härligt, och vuxet. Vuxenpoäng till mig.

Men nu är jag rastlös, sitter och lyssnar på lite blandad musik, allt från Kristian Anttila, till Amy, till Kylie Minogue. Ska väl käka snart också, men känner mig inte speciellt hungrig.

xoxo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback