Nu är det dags för sängen

Jahopp, eftersom jag förövrigt ska ta tag i det där med hälsa, motion och kost, måste jag även ta hand om den tredje stora grunstenen. Vet ni vilken det är? Joo sömnen. Så nu är det dags för mig att sova, ska väl upp runt kl. 6 imorgon eller 6.30, vet inte riktigt. Men ska i alla fall ta min sköna morgondusch, och då vill jag ha lite tid på mig. Vad ska jag ha på mig imorgon då? De nya kläderna eller något annat? Jaa, vi får se, något blir det ju, eller så får jag göra som Kejsaren, i Kejsarens nya stil. Nee, inte riktigt. Men något hittar jag på.

Hoppas ni haft en bra dag. Har det hänt något spännande?
Sov gott och dröm sött.
xoxo <3

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Thanks! Sov gott!

2008-08-25 @ 23:32:23
URL: http://rebeccasecrets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback