Nee nu ska jag gå till kojs

Är trött idag, varit det hela dagen. Vilket har lett till att jag är otroligt seg i huvudet idag. Som efter skolan t.ex. Jag och Carro var på Bokia för att köpa kalender. (tack igen Carro) och efter det skulle jag messa Emelie för att meddela henne om att det fanns billiga kalendrar där. Jag messade och vi hoppade på bussen. Väl uppe på bussen ska Carro kolla sin mobil, och då har hon fått sms... från mig... det jag skulle skicka till Emelie. Haha, snacka om förvirrad jag är. Så jag skickade ett sms till Emelie igen, och denna gång blev det rätt.

Så jaa, jag ebehöver verkligen sömn nu. BTW, så verkar min mobil sega, den vill inte skicka iväg sms länge. :S Skumt som fan, eller så är det fel på Robins mobil. Aja. Dags att hoppa i kojs nu. Hoppas ni haft en bra dag.

Sov gott och dröm sött. <3
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback