Mycket är planerat

Nu ska jag sova, för imorgon ska jag upp skapligt, runt tio borde räcka. Börjar jobba klockan 13, och innan dess ska jag ha hunnit göra mig iordning, ätit frukost och lunch, samt bakat. Så imorgon är det dags för receptet på mintchoklad-brownisarna. Med polkagriis! Ska bli riktigt gott, och får ta med mig lite om det finns kvar, till tälje på söndag. Jobbar och ska stänga imorgon, söndag både öppnar och stänger jag. Mycket jobb blir det, men på måndag får jag vara ledig, ska bli skönt. Och nu är det inte långt kvar på jobbet heller, jobbar ju bara en vecka till, eller rättaresagt sex dagar till.

Sedan firar jag ledigheten med en kväll på krogen, samtidigt som jag firar Lina som fyller 18 år, fredag den 15e! Dagen efter blir det badtunnefest också. Wooh, hela helgen har jag planer. Måste fixa lite dricka tills dess också. Och i helgen är inte mycket planerat, förutom det jag skrev ovan. Ska se på en jättebra film imorgon också, hoppas jag inte har för höga förväntningar bara. Men den heter 21 gram och går på SVT2 kl. 21.05.

Nu är det dags för mig att sova. Hoppas ni haft en bra dag och får en mysig helg.
xoxo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback