Min allra första HDR-bild

Har aldrig testat det förut, dels för att jag inte kunnat pga mitt tidigare ps. Men nu när jag har PS CS3 och har chansen att göra något, så passade jag på när vi hörde åskknallen och jag stängde av datorn. Gick ut och helt plötsligt vräkte regnet ned. På andra sidan huset var det sol och blå himmel, lite läskigt faktiskt. Och det höll på så i kanske fem minuter, sedan upphörde regnet helt och regnbågen trädde fram. Då passade jag på och nu har jag min allra första HDR-bild framme.

Vad tycks? För att vara första gången? Jag är rätt nöjd i alla fall.




xoxo <3

Kommentarer
Postat av: Cissi

Den var jätte fin! :) men var menas med HDR och vad är de för skillnad på de och en vanlig bild?

2008-08-13 @ 23:10:01
URL: http://juhliiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback