Men nu är det dags för sängen

Imorgon är det jobb som gäller. 10.30-18.15, hoppas det inte blir lika sent som idag.. Då vi fick jobba över ca 20 minuter, pga allt folk som inte ville ge sig.. Tröttsamt tycker jag, men men, vad ska man göra? Nu är det i alla fall dags för mig att sova. Varit uppe för sent flera kvällar i rad, men idag fick jag vila ut och vaknade kl. 10. Imorgon får jag också vila ut ett tag i alla fall och kan vakna runt kl. 9 . Vilket jag tänker göra.

Efter jobbet ska jag till tälje, eftersom jag är ledig på måndag. Träffa älsklingen, samt familjen. Var ett tag sedan jag träffade familjen i tälje, och jag har ju inte träffat Ely heller. Eller aah, sedan hon kom till Sverige, har inte hunnit helt enkelt. Men farmor skulle höra om pappa inte kunde komma och hämta mig här i Nyköping, för hon ville gärna följa med och sådär. Vet inte varför, men söt är hon, haha.

Nu är det dags för mig att sova. Hoppas ni haft en bra dag och en trevlig helg. Jag ska få det ännu trevligare imorgon, i min älsklings armar. <3

God natt och sov gott.
xoxo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback