Mätt och belåten

Kom hem från jobbet för ca en timme sedan. Blev senare än vanligt, men jaa. JAg förstår mig inte på vissa människor ibland bara.. Vissa är sådana idioter och har ingen respekt alls!? De verkar tro att vi har dygnet-runt-öppet..! Och så kan det komma hur mycket folk som helst, två minuter innan vi ska stänga, och då ska de storhandla också?! Vad är det med dem?

Men nu är jag i alla fall mätt och belåten, lite smått trött. Åt grillat fläskfilé, med helstekta potatisar, haloumi och sallad. Massa gott, som vanligt. Bakade brownies imorse, oj jäävlar vad gott det var! Mamma, Roger och Gustav tjuvsmakade medans jag var på jobbet, sådana tjuvar. haha. Men de var grymt goda, så jag ska ha med mig lite till tälje imorgon också.

Men nu ska jag leka frisör med min lillebror, haha. Han ska "klippa" mig och jaa, jag älskar när någon pillar i håret, så jag lär väl somna.

Hoppas ni haft en bra dag i regnet.
xoxo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback