Marcela Tipsar; The number 23.

Har en hel del att tipsa om egentligen, men nu tänker jag tipsa om nattens film, som jag och Robin såg när vi kom hem igår kväll. Och det blir en nattens film, eftersom vi var gick och lade oss runt kl. 1. Men nu till själva filmtipset. Vi såg filmen The Number 23 med Jim Carrey.

En riktigt bra film som gjorde att man fick en hel del skumma tankar. Något jag dock ogillade var hur man egentligen aldrig fick reda på vad siffran 23 stod för. Vi fick bara reda på att det var något dåligt, något som gjorde oss knäppa när vi började räkna. Men i det stora hela var filmen jävligt bra, och helt oförutsägbar. Jag gissade fel på slutet ett flertal gånger och Robin sa hela tiden att jag skulle titta på filmen istället för att fråga så mycket, haha. Förlåt sötis. <3

De har fått in en hel del detaljer, som man inte tänker på. Men överallt i filmen, så blir varenda liten detalj till siffran 23. Om man så räknar bokstäver, adderar, subtraherar, dividerar och multiplicerar. Jaa, allt blir hela tiden 23. Men som sagt, när man letar efter något man verkligen vill åt, kommer man alltid att finna det.

Men se den, se den dock inte ensam.
xoxo <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback