Marcela Tipsar; Arbetarkläder och Josh Holloway

Gaah, alltså. Finns det något mer hett än killar i arbetarkläder? Jag skulle inte säga nej till att få se en muskulös ung man i bara arbetarbyxorna, och kanske en hjälm då? Men det är snyggt på tjejer också, med arbetarkläder. Tycker själv att jag passar riktigt bra i dem. Hade ju det nästan dagligen förra sommaren, då jag fick jobba en hel del ute. Men mest satt jag ju på kontoret.

Men den jag helst av allt skulle vilja se i arbetarkläderna är min älskade snygging, Robin! *Grr* Då kan jag garantera er att jag skulle slänga mig över honom, haha. Så babe, nästa gång vi träffas, är det bäst att du har med dig dina arbetarkläder! Du får gärna vara lite svettig också.

Och när jag ändå tipsar om sådant som är hett, så har jag ett hett tips till. Han är heet, men bara på vissa bilder. Och denna bild är han grymt het. Ni har sett honom förut, förmodligen. Han spelar med i Lost i alla fall och det har nog inte varit så svårt att missa honom, även fast man inte följer serien. Jag gör det inte, men som sagt, man missar inte honom. Vem pratar jag om nu då? Joo, Josh Holloway. Titta och njut, genom att klicka på bilden.
 
                                                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback