Lördag, Ännu en underbar kväll

Igår, lördag, var en grymt mysig kväll. Dagen började med att jag vaknade ganska tidigt ,runt halv tio-tio, I guess. Var en aning bakis efter fredagskvällen, men ändå pigg och glad. Känn på den! Gick upp, duschade, åt frukost och sedan åkte jag och Carro in till stan, där det var mycket människor och liv. Köpte det vi skulle, och lite till inför kvällen. Gick ingen buss hem så mamma hämtade oss också. Och vi tyckte det var väldigt skumt med alla poliser, men det visade sig att det var massa nazister och grejer i Nyköping så jaa, där hade vi svaret. En rakad snubbe, som för övrigt såg mycket korkad ut, försökte dela ut flyers till oss, men vi ignorerade dem totalt och tittade inte ens på dem.. USCH!

Hem, ta det lugnt, bränna skiva och bara chilla. Gjorde mig iordning, bytte om, pizzeria och hämtade min och Carros mat. Fortsatte ned till Carro, mötte Linus, snackade och gick vidare. Åt pizza med Carro men blev ändå inte mätt, var ju bara en halv pizza, så det förklarar saken. Kollade tv, innan pojkarna kom. Då började vi duka ut, satte oss där, sedan kom Emelie och Pierre. Vi alla satt och snackade ett tag, Jag, Carro, Nico, Linus, Mr Andersson, Emelie och Pierre. Och efter någon halvtimme-timme var det dags för badet. Så alla strippade av sig kläderna och hoppade i. Förutom Pierre, som olyckligtvis hade glömt badkläder hemma, synd där!

Men badet var riktigt trevligt, massa stoj och stim. Och bus och lekar, haha. Med gott att dricka och cigg att röka. Prat och badbyxe-pruttar. (inga riktiga då). Efter badet blev det till att röka vattenpipa och sitta och prata. Mr. Andersson drog tidigast och sedan stack Emelie och Pierre. Kvar var då jag, Carro, Nico och Linus. Och vi var väl kvar till två nästan, tror jag. Sedan hjälpte vi till att plocka undan och Nico skjutsade mig och Linus hem på moppen. Maah, känns så kul att åka bakpå, då man inte gjort det sedan högstadiet. Lite sådär småbarnsligt sött!

Men tack alla underbara söta vänner för en riktigt trevlig och naken kväll. <3 haha.
Måste göras om snart igen, och fler badtunnekvällar tack! Snart blir det något här hemma. Hoppas ni läsare haft det bra i helgen också.

xoxo <3

Kommentarer
Postat av: Carolina

Klart som tusan att det blir fler badtunnekvällar ;) Jag är ju proffs på att elda tunnan nu ;)



Tack själv för en underbar kväll <3 :D

2008-08-17 @ 23:01:36
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/
Postat av: Sandra

Just nu så sitter jag och ser lite på tv :)

2008-08-17 @ 23:39:21
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback