Känner nästan inte för krogen

Uäh, blev grymt trött just nu. Det är så illa att jag knappt känner för att dra ut på krogen. Men nu har jag ju lovat flickorna, och jag har grejerna hos mormor och morfar. Men ska se till att det inte blir så sent, orkar verkligen inte det. Känner också att jag är på väg att drabbas av en jobbig förkylning. Usch. Men men, nu ska jag snart ta bussen in till mormor och morfar. Byta om och sådär, och sedan dra ned på stan och möta Alice och förhoppningsvis Lina. :)

Hoppas ni får en trevlig kväll, skriver mer imorgon.
xoxo <3

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hoppas du får det underbart kul ikväll :)

Kram!

2008-08-29 @ 21:53:04
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback