Jag klarar mig bra i gymnasiet

Eller snarare toppen egentligen. Blev förvånad när jag idag fick mina betyg och poäng på påbörjade och avklarade kurser. Avklarade kurser ligger jag med 1400 p, varav 1 IG (blir G i vinter), 3 G, 8 VG och 5 MVG. När jag läst klart alla kurser kommer jag att få sammanlagt 2650p, vilket är 150p över det man måste ha för att kunna gå ut. Snacka om att jag är stolt över mig själv.

Fick också byta, så jag ska läsa Grafisk illustration istället för Socialkunskapen, då krockar det heller ingenstans. Sedan tog jag bort Italienskan som jag tydligen blev invald på, som jag hade läst med tvåorna i sådanafall. Scary ju, och jag som inte ens valt italienska! Ska tenta av Spanska steg 5 och det ger mig 100 p extra.

Låter nästan som om jag är värsta pluggisen, men det är snarare helt tvärtom. haha
xoxo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback