Ingen bakning för mig, inte

Jag är alldeles för trött för att baka och banka polkagrisar just nu. Jag känner mig verkligen helt slut och orkar knappt skriva här en gång. Sitter och lyssnar på Madcon för att bli på lite bättre humör, men jag sjunker bara ned allt mer i stolen jag sitter på. Mamma och Roger kolla på Solens mat och jag känner inte för att se på ett matprogram i Italien, vill bara åka iväg då. Så det blev inte av att jag kröp ned i soffan heller. Får dra igång något tråkigt spel på nätet, och sura där istället, haha. Kul kväll jag har? Neeej!

Har inte ens något viktigt att göra och bakningen får vänta till lördag förmiddag, börjar ju ändå jobba kl. 13 då, så jag kan bara efter frukost. Men nu är det dags för sega Onlinespel.
xoxo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback