Ingen bakisdag för mig inte

Igår blev det krogen, och till en början var jag inte speciellt peppad. Men när ölspelet drog igång så gick jag också igång. Blev lite mycket för mig ett tag där, men när vi väl kom ut på krogen så började jag nyktra till. Dock klarade jag itne att dricka mer, så jag drack en halv xider och höll mig till paketet med cigg istället. Nyktrade till runt kl. 00-01 och tappade bort Alice och Lisa, med det gjorde inte så mycket, för jag fick umgås med Endogamia istället. Vilket var vääldigt mys. Var inte på så mycket danshumör heller, kände att jag inte var i ordning gjord, och så var det så sjuukt mycket folk, blev ju fan slagen av armbågar och grejer. Inte så kul, så jag satt mest med killarna och umgicks, gick och dansade med Emil också, men vi tyckte inte det var kul, så vi gick ut igen.

Men det blev bättre än förväntat, orkar inte gå in på alla mysiga detaljer heller, haha. Vill du veta något så är det ju bara att fråga. ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen. Vill bara tacka mormor och morfar också, för att de är så jävla underbara!! <3

xoxo<3

Kommentarer
Postat av: Carolina

Sv: Det var du som lärde mig (A) :D ;)

2008-08-30 @ 17:55:08
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback