Idag blir det till att festa på karnevalen.

Slutade jobbet för ungefär en timme sedan, känns skönt, så nu ska jag sova en stund. Har kanske fått tag på något att dricka till ikväll också. det är väl tur det, annars får det bli ett par 3,5or. haha. Nej men jag hoppas jag hinner.

Igår var det en både väldigt trevlig och sorglig kväll, för det mesta var den trevlig och vi hade grymt kul tillsammans. Det var bara när vi skulle åka hem som det-som-inte-fick-hända-hände. Men det kommer lösa sig tillslut, det gör det alltid. <3

Annars var det en väldigt trevlig kväll. Jobbade till kl. 20.15, fick stänga. Sedan hämtade mamma upp mig och Carro, jag bytte om i bilen totalt, allt åkte av och annat åkte på, var lite roligt. Och efter det, när vi kommit fram till stan, käkade jag en minipizza som mamma värmt på. Den var välbehövelig, eftersom det fick bli min middag. Hängde en hel del vid AK eftersom vi skulle se Deviniance och Endogamia, dock missade jag förstnämnda bandet. Men får bli en annan gång. Lite dåligt ljud bara, annars var det helt ok.

Robin fick tyvärr drickan uthälld av polisen, för "de misstänkte" att han hade något i sin väska.. Men men, gjort är gjort och tur var att han inte hade köpt den där flaskan med vodka. <3

Men ikväll ska det bli mer röj, drack inte igår eftersom jag jobbade tidigt idag och var nära på att försova mig. Så ikväll ska det bli pretty galet.

Gaah, längtar tills Carro fyller 18, då jääävlar får ni se upp på stan. ;)

Nee, nu ska jag ta och vila en stund, sov inte mycket inatt.
Ha en trevlig helg.
xoxo<3

Kommentarer
Postat av: Carolina

Ikväll blire RÖJ RÖJ :D ;)

Ser galet fram emot det nu!

2008-08-02 @ 16:27:44
URL: http://carolinahjelm.blogg.se/
Postat av: Gratistrix

najs med fest

2008-08-02 @ 17:51:09
URL: http://gratistrix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback