I kissed a girl.

Suttit och lyssnat på låten i ca en timme nu. Carro skickade den då ungefär också. Har bara hört talas om den tidigare, men aldrig riktigt hört den själv. Och nu fick jag äntligen chansen. När jag sedan skickade vidare den till Robin och han frgade om jag sett videon, och jag sa att jag inte hade det. Så kollade jag genast upp den. Men den var rätt tråkig, seg och kändes som att den inte passade till låten. Så jag hittade dena animerade video, som passa mycket mycket bättre ihop med själva låten. Så här har ni den låten som jag lyssnat på länge nu och som jag tipsar om som kvällens musikfavorit; Katy Perry - I kissed a girl.




xoxo <3

Kommentarer
Postat av: cammie

låten e grym kika gärna in och lämna en kladd

2008-08-14 @ 23:54:22
URL: http://silverkiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback