Huvudvärk och hetsskrivning

Sitter här och knappar på tangenterna så fingrarna glöder.. Eller inte riktigt så, men jaa, snabbt går det i alla fall. Så snabbt att jag inte ens kan skriva rent, nästan som när jag pratar. USch för att sluddra så mycket, haha. *Andas, ta det lugnt*

Huvudvärk har jag också, och det blir ju knappast bättre av att det är varmt i klassrummet, vi sitter med öppna fönster, och utanför håller de på med något bygge, för det låter förjävligt! Massa buller och maskiner, jag vet inte riktigt vad det är. Men här sitter jag, blodsockret har sjunkit och jag är trött.. Huvudvärken bultar i pannan och jag måste få i mig något snart, så jag får väl ta och äta mig nektarin som jag fick av Fride.

Det gick bra hos dietisten också, fick inte reda på något nytt egentligen, men kan berätta mer om det senare. För nu måste jag fortsätta med frågorna inför projektarbetet.
Tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback