Godmorgon Darlings.

Idag vaknade jag klockan fem ungefär, då en jävla fluga flög runt i mitt rum och var allmänt irriterande. Den höll på så till ungefär kl. 6 då jag äntligen kom på en smart idé och la mig under påslakanet där det var hyfsat svalt. Drog hela påslakanet över huvudet men hade öppet för munnen , så jag kunde andas ordentligt. Och nästa gång vaknade jag runt kl. 8. Börjar ju tio idag, och slutar inte förrän kl. 20.15, så jag ska stänga.

Nyköpings karneval började igår, men den börjar idag för mig. Så idag efter jobbet kommer mamma skjutsa mig och Carro i ilfart till AK, där vi ska gå på spelning med en massa bra band. Bl.a. Endogamia och Deviniance. Wooho till det! Möter upp Robin där och lite mer folk, grr.

Men nu måste jag äta frukost, jobb om en timme. Och det blir nog massa trevliga kunder, som igår. ;)
Ha en bra dag, det ska jag se till att ha i alla fall.
xoxo <3

Kommentarer
Postat av: Carolina

Det ska bli skoj att se lite nice live-music idag :D

2008-08-01 @ 09:25:28
URL: http://carolinahjem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback