God morgon, eller borde jag säga..

god förmiddag? I natt somnade jag lite väl sent, vilket jag inte borde ha gjort. Runt kl. 2 blev mina ögonlock för tunga och sedan somnade jag. Låg och pratade med älskligen en stund också,<3

Vad händer idag då? Vaknade lite för sent för att kunna ta bussen kl. 11.14 till stan och möta Lottis. Var ju ganska trött nu på morgonen och vaknade kl. 10 istället. Har lite dåligt samvete för det, eftersom jag planerat att träffa Lottis och nu får hon komma och hämta mig istället. Vet inte riktigt vad vi ska göra, blir en fika eller lunch någonstans, treevlans. Och jag ska se till att inte spilla kaffe över heela mig.

Men nu är det dags för frukost, är trött och skulle gärna krypa ned i soffan under en filt och glo på film, men det får bli i eftermiddag. Hoppas ni får en mysig dag i detta tråkväder. Jag ska ha det så trevligt som möjligt och lite till!
xoxo <3




Saknar min Robin..<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback