Filmdags med ost och kex.

Nu ska jag se på film, eller om fem minuter börjar den. På SVT2, filmen heter 21 gram, och det är samma skapare som till Babel, Alejandro Gonzalez Iñarritu. Han är även gjort en annan grymt bra film, som heter Amores Perros. Alejandro är mexikanare och filmproducent och av vad jag har sett, gör han bara bra filmer. Denna film handlar om själen och sådär. Att när varje människa dör, blir den 21 gram lättare, och man tror att det är själen som lyfter från kroppen. Och det är precis det filmen kommer handla om.

Tilltugg blir lite goda ostar, mums mums. Med kex såklart. De dricker vin, men det är rött så det gillar inte jag. Så jag får ta och dricka lite coca cola. Men jaa, ost det kan jag få i mig hur mycket som helst! Men nu börjar filmen strax, så jag måste kila till soffan.

Ha en trevlig kväll.
xoxo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback