En tom dag på jobbet

Har varit så gryymt segt idag på jobbet. Inte hänt något egentligen. Förutom den där killen som pratade med sin polare om att slå ned Chilenare. Snacka om att jag tände till och de måste nästan ha sett hur det brann i ögonen på mig. Hade bara lust att fråga honom vad han hade emot Chilenare och grejer, men jag höll det inom mig. Annars har det inte hänt något idag. Jag har varit ensam kassörska, så jag har i princip suttit ned hela dagen.  Men men, jobbar ju inte länge idag, så det var rätt lugnt. Imorgon lär det bli likadant, fast då jobbar jag två timmar längre.

Men nu har jag hittat en bra sida med massa tv-serier, wooho! Så jag ska kolla de sista avsnitten av Ugly Betty, och sedan kanske jag börjar kolla Gossip Girl, för att hänga med lite där? Vi får see. Fast nu lär jag bli upptagen ett par timmar, hämta chipsskålen eller ett par mintbrownies, mums mums.

Ha det bra och ha en trevlig kväll.
xoxo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback